hanskr Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 hei har ein kompis me motorproblem på ein 318is har ikkje fått sett på den sjølv enda - men eit par kompiser har. Probleme er etter som eg har forstått så har ein ventil hengt å den har bare gått på 3 syl ei stund for så å gå på 4 igjen osv. De som nå har skjedd er att den ikke har motorkraft i de heile tatt, høyres ut som ein vw transporter 2,4 disel på tomgang seier dei. ( men alikevell så går den på alle 4 påstår dei) skal også vere stygge lyder ( fra toppen blir påstått) på tomgang og på turtal - men ikke konstant. Har nokon formeining om kva som kan ve galt ? Eg ville i første omgang tur de var ein ventil som henger å dermed mister motrkraft / høyres rar ut på tomgang osv - men de går jo ikkje vist den går på alle syl ( de veit eg ikke) De siste probleme er att dei har skudd ut motoren så eg får ikke høyre lyden, har tenkt å ta av toppen å sjå - men litt kjedeleg vist feilen skulle ligge ein heilt anna plass nåkken som kjenner til desse motorane / svakheit osv ? den har rulla 220 TAKKER FOR ALL INFOR SOM EG HAR FÅ OM DENNE MOTOREN ( har kunn erfaring fra 6 og 8 er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 jeg fikk rådebank i min motor, det hørtes ut som lyden kom fra toppen og alt, mistet all motorkraft pga bankesensoren.. den hadde da gått 207. m42 motor, hvis det kan være dette så er det råde nr 4 som somregel tar kvelden på disse motorene først. så vært og bytte rådelager hvis motoren er tatt ut og den skal fikses opp i toppen:-) m42 eller m44 motor dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 jeg fikk rådebank i min motor, det hørtes ut som lyden kom fra toppen og alt, mistet all motorkraft pga bankesensoren..den hadde da gått 207. m42 motor, hvis det kan være dette så er det råde nr 4 som somregel tar kvelden på disse motorene først. så vært og bytte rådelager hvis motoren er tatt ut og den skal fikses opp i toppen:-) m42 eller m44 motor dette? Eg har trua på att de e nåkken rådelager ja veit ikke kas motor de e er vell ein nåkke over 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 er det før 94 så er det m42:-) de har desverre et problem med at rådelageret på nr 4 tasa kvelden:-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå