9ls Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Hei, Selger bilen pga jeg skal kjøpe meg billigere bil å begynne på skolen igjen. Gått 206000 nå, olje og filter byttet på 204000 på motor. Bilen ser helt okei ut, m5 styling framme og bak, lakkert og montert på verksted tidligere i år, da fjernet de noe rust som var på bagasjeluke også. Så bilen ser bra ut, den er delvis opplakkert og det vises ikke noe skille. Hadde girkasse havari for en stund siden, reversen forsvant på den gammle kassa, men er nå montert en ny brukt en, som er gått 17000mil. Kjøpt i sverige hos lycksele bildemontering, har kvittering og alt på den. Ny olje og filter og pakning på bunnpannen. Montert raceland justerbart senkesett, skal være tuv godkjennt men har ikke fått det inn i vongkortet enda. Har papirene på det. Nye pakninger på eksos også siden dette måtte ned når kassen ble byttet. Bilen har ikke de felgene som er på bildet lenger pga de ble for breie bak med senkingen. De felgene som står på nå er de i autodb annonsen, helt nye dekk framme og greie bak Ring eller send mail for mere info, mye jeg sikkert har glemt av. http://bil.autodb.no/?_cmd=results&Coun ... mId1348344 Kan byttes i billigere bil også. Mvh Nils Arne 98813288 nilsarnekib@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Har muligens fått tak i noen 19 M paralell felger som følger bilen ved salg, ser ikke så bra ut nå med styling og 15 hjul. Skal ta bilder når jeg får dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 bare å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Her er annonsen på bilen og bilder av hvordan den ser ut idag http://bil.autodb.no/?_cmd=results&Coun ... mId1348344 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Firehjuls kontroll nettopp tatt og senkesett vil bli stemplet i vongkort så snart vegvesenet kommer av ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Fremdeles til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå