bmwkizn Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 93 318is Coupe selges pga lyst på noe nytt Billigere bil i innbytte med minimum 20.000.- imellom til meg kan være av intresse. Bilen er i god stand selv om den har gått 279.000km.Ingen strøken bil, men et godt eksemplar i god stand vil jeg si. Denne har mange år igjen på vegen. Jeg pendler 90 km hver dag til jobb med bilen, så km på speedo ruller inn fort. EU godkjent til ut Mai 2013,,så den er klar for 2 nye år på vegen årsavgift er selfølgelig betalt, og riktige oblater er klistret på skiltene Utvendig: Diamant sort metallic M3 fanger med DTM leppe og M3 GT splittere M3 diffusor i bakfanger M3 lister. M leppe på bakluke Facelift grillramme (nylakkert i mai) Preface grillramme med griller følger med. Hvite blink hele vegen rundt Øyelokk og bakrutesenker. Nye 19" GS pro star med nye dekk montert i begynnelsen av Mai. 5 stk felger ble da kjøpt i tilfelle man skulle være uheldig og kantkjøre en Innvendig: Sort skinn med sort skinn midtarmlene. M3 ratt M3 girkule Alpine CD/DVD med TV skjerm innfelt i dasjbord/midtkonsoll Div stereo med frontsett,,12" sub, forsterker etc. Bilen påkostet en del penger siste året. Kvitteringer medfølger. Denne bilen MÅ absolutt ikke selges, så ingen skambud. kan se for meg ca 40.000.- med stereo og felger. Mere info gi's til de som er seriøst intressert FLERE BILDER KOMMER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Beklager at bilen er skitten på noen av bildene, men jeg legger ut de jeg har for hånden Interiør bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Ingen som er intressert i en pen og god E36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 hva er du intersert i og bytte i?type bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Er ikke noe spes jeg er ute etter. Så det er lov til å komme med forslag tenkte bare å legge den ut for å se om jeg fikk tilbud om noe som fristet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 har en 320ia 92 mod chippet så er vell rund 172 hk simons effektanlegg fargen er atlantisblå=) eu ok i høsten som var er litt rust men det meste er overflaterust så nylig er kommet,untatt i hjørnet på førerdøren er det litt,hjulbuer bak er det ingenting 17" aez felger står på den nå. skiftet mye før eu godkjenning har vell kviteringer på det meste=) og nylig skiftet radiator og termostat og venter i posten nytt termostathus så det og blir skiftet motor og girkasse sviver så det skal og ingen ulyder=) simmonsanlegget får og fram den fine sekserlyden:) sånn da har jeg vertfall kommet med ett forslag=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Er ikke ute etter en 3 serie med automat desverre. Men isåfall så ser jeg at du forlanger ca 30.000.- for den i en tråd her..Så hadde du tenkt å betale mellomlegg da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Er ikke ute etter en 3 serie med automat desverre. Men isåfall så ser jeg at du forlanger ca 30.000.- for den i en tråd her..Så hadde du tenkt å betale mellomlegg da eller? ja det er klart=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Takker for tilbudet, men må nok stå over. Er ikke ute etter E36 sedan desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Takker for tilbudet, men må nok stå over. Er ikke ute etter E36 sedan desverre. nei det er greit=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Bilen er imorgen EU godkjent,,og da klar for 2 nye år på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Sugler på bildene her alså! hadde jeg ikke hatt et prosjekt så hadde jeg lett kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Hvis du har et prosjekt,,så er det jo bare å kjøpe denne som bruksbil da vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Billigere Hilux.. King Cab etc kan også taes i innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen92 Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Er bilen solgt? Har vært av stor interesse å fått sett/prøvd bilen i løpet av morgendagen om dette er mulig? Men sånn i utgangspunkte så ser jeg for meg en pris nærmere 42-43 tusen men vanskelig å si uten å ha sett bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå