Djwik Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 har en e34 535i info om bilen 1991 bmw e34 535i M-tech shadowline M5 understell å fjæring M5 delskinn intriør 3,5L rekke 6 211hk V8 grill deamon eyes facelift baklykter M5 felger getrag girkasse osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Skikkelig pen bil du har der jeg ville vurdert sorte nyrer i fronten hvis jeg var deg, men det er selfølgelig en smaksak Har du flere interiørbilder? Så ut som du hadde et pet interiør i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Gratulerer med flott bil! Enig med bmwkizn, sorte nyrer hadde gjort seg. Passer lys bil, spesielt nå du har shadowline. Ville også vurdert nye felger, kanskje med kant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Orginale baklykter med hvite blink hadde gjort seg. Byttet støtfangerlistene forran så hadde det blitt bra Fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 har et bilde fra intreøret det litt slitt fører sete men det er typisk bmw intreør vel felgene er jo orginale M5 felger til 18000 kommer ikke til å bytte dem ut kanskje få dem lakkert i en annen farge foresten er det non som hvet åssen mann tar ut kjørekomputern? motor messig er det noen typiske feil jeg burde se over har akkurat kjøpt bilen så jeg veit veldig lite om den men har hørt at 3,5L er ganske skuddsikker? er M-tech eller M5 delskinn i den tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 er det noen som vet hvor mann kan få tak i sånne orginale bmw pedaler girkuler matter osv vil prøve å holde bilen så orginal som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 koed.no eller gsbildeler.no Ser jo ut som en pen bil, men jeg synes ikke felgene passer E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 GS bildeler har mye rart sånt utstyr. Sjekk også KOED og Schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 OBCn tar du ut ved å: Ta cd/radiospilleren ut. Ta hånden inn dit cd/radion sto. Oppe til høyre skal du kjenne en spak. Denne trur jeg du skal dra til deg, eller dra fra deg. Husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 turtelleren på bmw'n min er gåen den henger rett ned beveger seg litt frem å tilbake når jeg skrur av å på strømmen er det mulig å ta ut turtellern å vri den tilbake eller må jeg bytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 er liv i obcn nå men det er veldig svakt display på den men den virker i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 holder på å legge opp sub i bmw'n har lagt opp strøm men lurer på om noen enkel måte å legge signal kablen vil helst slippe å skru ut helle intreøret i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Ta av dørlistene og legg den under teppet. huks motsatt side av strømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 ja det har jeg gjort men skal ha den vidre opp til spillern er der problemet er prøvde å trekke den opp men var for trangt lurer på om jeg må løsne midtkonsollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 åssen side?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå