carlhaakon Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Selger mine RX felger da de bare ligger i garasjen. felgene har noen merker, og en har fått seg en bulk, jeg merket ikke dette før jeg tok dem av så man merker ikke noe under kjøring. to av felgene har helt ny gummi mens de to andre litt eldre. veldig bra mønster i dem. selger de på grunn av at de aldri blir brukt, jeg har kjørt med felgene i noen uker før jeg byttet dem ut med kantfelger. kom med bud på dem, seriøse bud vil bli vurdert. ellers blir de bare lagt til sides. Sendes IKKE! dette er felgen med bulk dette er den som har noen merker
Hans Wilhelm Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Hvilke prisområde tenker du deg? Rette? Sent from my Desire HD using Tapatalk
carlhaakon Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Hvilke prisområde tenker du deg? Rette? Sent from my Desire HD using Tapatalk usikker på hva de er verdt egentlig. den ene har en liten bulk som vist på bildet. ellers er de fine. mangler avballangsering etter det ble satt på dekk. kom med bud
Hans Wilhelm Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Med fare for å virke frekk, 1500,- om du tar de med på Rudskogen i August. Sent from my Desire HD using Tapatalk
carlhaakon Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Med fare for å virke frekk, 1500,- om du tar de med på Rudskogen i August.Sent from my Desire HD using Tapatalk har ikke satt noe pris så ikke frekt det hehe. vil nok ha litt mer da bakdekka blant annet er nye. tror kansje det blir banefelger om jeg ikke får mer får de desverre
Hans Wilhelm Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Jeg kan ta de for 1200,- uten dekk. Sent from my Desire HD using Tapatalk
carlhaakon Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Jeg kan ta de for 1200,- uten dekk.Sent from my Desire HD using Tapatalk selges kun med desverre
carlhaakon Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 hva er dekkdimensjon, felgbredde og innpress? 225/45 de er 8x17 og Et 38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå