jonase46 Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 skal begynne å bygge bilstereo i min 2002 320dt.. det er orginalt navi med16:9 skjerm og H/K annlegg.. skal ha inn alt i alpine! 2x6,5" komponentsett, 2x12 subber, og en monoblokk og en 4kanaler fra alpine.. Ønsker å beholde orginal spilleren og skjule mesteparten av stereoen! noen som vet eller har peiling på om det er phonoutganger på orginal spillern? og evt hvordan får jeg ut signal så det blir bra lyd? finnes det noen måter å gjøre dette på? Er meget takknemlig for svar! Mvh Jonas Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Hvis du går for Blaupunkts THA PNP serie forsterker, kan du kjøpe til bilspesifikke ledningsnett som gjør at du kan beholde originalt utseende. Gjør et søk... Jeg har akkurat installert en slik med Focal 100 KRS frontsett og 2 stk 8" Earthquake i min E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 har hørt om de spillerne der.. men har allerede kjøpt to analoge alpine spillere.. finnes det ikke noe slikt som kalles for HUB man kan bruke for å få ut signal fra høytalerne? finnes det ikke phono på orginal spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasnesen Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Kjøp deg ein RF 3sixty.1/2/3 so får du ein aux utgang på kjøpet. Du vil då få eit ganske oppgradert lydbilde i bilen! På denne kobla du berre høgtalar ledningane rett i prosessoren og får 6 phono ut. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå