BMW318iE46 Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Hei, jeg har et problem med motoren/eksosen? jeg merket for litt siden av at det var en U-lyd i motoren på bilen å så at det var en gummislange som hadde revnet fra 2 rør så jeg valgte å erstatte disse med en ny slange pga tap av effekt og traktorlyd! da fikk jeg en fantastisk bil som ikke bråket i det heletatt problemet er det at den sliter med å komme opp i 10 km/h på førstegir... så jeg åpnet panseret og så at slangen blåste seg opp i det jeg ga gass også tenkte jeg at da borer jeg et hull i den og da skjedde følgenede : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Nå sliter jeg noe jævlig med å se hvor den slangen går på bildet, men du har vel ikke airconditioning på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Nå sliter jeg noe jævlig med å se hvor den slangen går på bildet, men du har vel ikke airconditioning på bilen? Har airconditioning, men kan det ha noe med hvor fort bilen går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Er ikke noe ac slange det der! er nok til veihusventilasjonen din! Sjekk om du klarer å blåse igjennom den du. Sikkert dønntett. ryker bilen blått ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Kan det ha noe med at katalysatoren er i ustand å gjøre? en på jobben sa det kunne tette eksosen og gjøre at man fikk dårligere effekt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå