motocross4 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Hallo. Bilen har seff gått tom for strøm, så dørene får jeg ikke opp værken med sentrallåsen eller låse opp manuelt? Haster!!!! Takk!
kje Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Prøvd på begge fordørene? Vri nøkkelen forbi vanlig opplåsing? Hva med bagasjeluka? Får du åpnet den kan du kople strøm på lyset bak og få nok strøm til å drive sentrallåsen...
motocross4 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 har prøvd og vri nøkkel på begge sider også ja
Aroid Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 ta dørhandtaket halveis opp så vrir du nøkkel til høyre 180grader
motocross4 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 har prøvd funker faen ikke. Ingen som kan gi meg noen gode tips?
Kjexx Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Knus ruta så skal du få en ny av meg, siden du var så snill å gi meg en negativ kommentar for en stund siden.
Aroid Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 har prøvd funker faen ikke. Ingen som kan gi meg noen gode tips? Jo det går. Når bmw er tom for strøm så skal du vipp opp dørhandtaket litt opp så vrir du nøkelen sammen veien som du skal lås opp. ikke vri 90grader men nesten 180grader.
motocross4 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Knus ruta så skal du få en ny av meg, siden du var så snill å gi meg en negativ kommentar for en stund siden. HAHHA!
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Jeg har ny rute om du trenger det. Skal få den mot frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå