Exscalibur Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 m-framfanger. m-klare baklykter. bakrute senker.diverse deler. hel bil bortsett fra motor og gir. bare spør.
Myren Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Har du tilkoblingsventilen fra kjøleveske fra blokka den som fører vannet videre til varmeapparatet i bilen? (om du har klima))( ligger på venstre underside av bremsekraftforsterker)
Exscalibur Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Har du tilkoblingsventilen fra kjøleveske fra blokka den som fører vannet videre til varmeapparatet i bilen? (om du har klima))( ligger på venstre underside av bremsekraftforsterker) jepp den har jeg:) men skal nok desverre bruke den selv. bygger om til klima samtidlig med motorskiftet. men uansett. mange fine deler;)
Myren Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Ok lista på det jeg trenger er: M front Dørstokk list indre delen på høyre side Dørtrekk høyre sort skinn Belte bak høyre Rutesenker M defussor bake Sideakjørt m Om noe av dette nevnte skal selges så bare skrik ifra:)
Exscalibur Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Ok lista på det jeg trenger er: M front Dørstokk list indre delen på høyre side Dørtrekk høyre sort skinn Belte bak høyre Rutesenker M defussor bake Sideakjørt m Om noe av dette nevnte skal selges så bare skrik ifra:) belte har jeg M-front har jeg 2 små sprekker nederst men ikke noe farlig. rutesenker har jeg. og den ventilen mulig du kan få den også. trur ikke jeg gidder og bygge om:P for mye styr.
Exscalibur Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 fronten er der enno. alt utnom hovedlykter.
Eksos Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Alpinhvit bakrutesenker? Bilde av den? Usikker på hvordan det blir seendes ut.. Skal bilen skrotes eller er det bare utvalgte deler?
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 eg e interessert i bakrutesenkar og grill. ka e pris på da?
Exscalibur Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 m fanger med 2 små sprekker nede 800 kr Grill nyrer med grillramme noe rust på grillramma 500 kr bakrutesenker 500 kr vanlige m baklykter 500 kr sideliste verk m 700 kr hvite blinklys side 100 kr m El takluke 100 % strøken 1000 kr med motor det er foresten 2 soners klima på den strøkent bryter panel. El speil ok 300 kr noe mere så er det bare og si ifra. bilen skal sikkert skrotes når delene er plukket ja
handsome Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Pris på fanger, nyrer, baklykter ink frakt - Hønefoss. ASAP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå