bullseyee Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 heisann, da har jeg fått enda en bmw i familien min måtte jo bli enda en e30 det da så nå har jeg bare 3stk. flere jo bedre sitter e36 m3 fangere foran å bak, oz racing felger, ny lakka i org bmw farge, satt inn sparco ratt i den, som jeg syns gjorde mye, m-tech stoler osv. nytt simens effekt anlegg, m20b25 motor med chip å trim kam, noe som gjør at den går veldig bra til å være en 2.5. sorte DE lykter. har ikke så mye planer akkurat nå, men kommer vel noen, eneste blir å få skilter på den. hadde den på eu kontroll, å da var det bære bruer, 2 foringer å et bremse rør som var feil. ikke værst det på en bil som har stått på lagring i 6år meget fornøyd med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Steika fin e 30 du har kjøpt. Denne likte jeg veldig godt,og elsker den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 så veldi pent ut det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Hvordan passer E36 m3 fangere på E30? Er de tilpasset E30 eller? Ser forøvrig veldig pen ut Så det er du som kjører den E46'n som var innom Vikingskipet på Hamar-treffet ja Vinterlagres E46'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Kjempefin! Morsomt å se noe annet enn m-tech2 og bbs felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 spruddel: den måtte kortes inn for å passe, litt mod er det. stemmer det vettu, automoten står inni i garasje den, blir stående sammen med denne peer: kan ikke ha noe alle andre har el Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 da har den blitt eu ok skilter er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 da har jeg fått ei ny pakke i fra gs, men masse deler til bilen nye super sport dempere å sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 sitter gule koni på en bak, å det står at de er justerbare, noen som vet åssen man justerer de? er ikke noe på toppen el bunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå