Nils Magnus Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Hei, sikring nr 15 som går til hjernen ryker hver gang jeg forsøker å starte bilen. Noen som har en idè til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torsa Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Hei En greie som skjedde med meg...starteren kilte seg etter en "glipp" av nøkkelen i startposisjon noe som resulterte i at starteren ikke ville slå inn (den var inne). Kan dette være det du har problemer med? Hvist så.. rugg på bilen med automaten i P og parkeringsbremsen av. Mvh Torsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Beklager at jeg vekkker en gammel tråd. Men jeg har akuratt samme problem, noen som vet hva det kan være? Fant du ut av det Nils Magnus? Jeg kjørte bare en tur, da jeg så at batterilampa lyste. Kjørte inn på en avvei for og prøve det letteste først og resette liksom. Og der sto jeg gitt. Får ikke start igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Løsningen min er en testlampe isteden for sikring. Har montert startknapp slik at jeg ikke trenger å tenke på problemet lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå