Glenn H Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Hei! Skulle bygge om min '91 325ia fra automatkasse til manuell og kjøpte meg en såkalt ZF kasse som jeg satt på. Men så ble det problemer når mellomakslingen skulle på. Prøvde fem mellomakslinger som så ut som de skulle passe, men ingen gikk på. Så da er jo spørsmålet om noen vet hvilken mellomaksling jeg trenger? Har ikke byttet diffen. Han jeg kjøpte kassen av nevnte noe om m3, så trenger jeg mellomaksling fra m3 da? Er det noen som har noe slikt liggende? Glenn
bmwj Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Skal til med dette jeg også no snart, så hadde vært kjekt med svar her Har blitt nevnt at jeg må bytte mellomaksel og diff, eller utgående flens på diff? Noen som kan utdype litt? Takker..
Glenn H Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Det viste seg at man trenger mellomaksel fra 328 eller m3 her. Trengte ikke bytte diffen. Så vet man det!
Glenn H Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Skal du bruke m3 aksel så må du bytte diff.. Mellomakselen passet på diffen. Fire bolter som gikk rett i hullene sine.
Olelink Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 m3 har 6 punkts flens mellom mellomaksel og diff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå