BimmerBjarne Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Har en 92 E34 med startlås. Er det noen som vet om man kan koble av denne? Jeg legger med ett bilde så dere ser hva jeg mener.
Iceybear Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 enkleste er jo bare å tvinge de sammen og gjemme de under interiøret da.. viser det seg å sitte dårlig så sprett opp ene remoten og lodd deg innpå bare... eller så kan man vel bytte til en motorstyring uten dette om ikke jeg tar helt feil
BimmerBjarne Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 enkleste er jo bare å tvinge de sammen og gjemme de under interiøret da.. viser det seg å sitte dårlig så sprett opp ene remoten og lodd deg innpå bare... eller så kan man vel bytte til en motorstyring uten dette om ikke jeg tar helt feil Jeg har forsøkt å tvinne sammen de 2-3 ledningene men da ville ikke bilen starte.
Iceybear Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 loool nei det forstår jeg godt.. men teip sammen enheten med sensoren du, det vil nok være det enkleste så gjemmer du det bare under interiøret..
BimmerBjarne Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 looolnei det forstår jeg godt.. men teip sammen enheten med sensoren du, det vil nok være det enkleste så gjemmer du det bare under interiøret.. Jeg festet sammen enheten med sensor men bilen ville ikke starte. når jeg tok de fra hverandre starten den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå