arntfinn Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 pene felger med bra dekk, 225/40 18. 5x120. 8,5x18 et35. en felg er desverre litt kantkjørt, så de selges derfor til 3000.- sendes ikke, men kan byttes i andre felger bare de har bra dekk! tlf 90989423 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjoern Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Disse ser veldig interessante ut. Skal kjøre E6 fra Bardufoss til Oslo neste helg, om du bor i samme Orkdal som jeg fant på google maps (Trondheim) så passer jo det bra. Skal vi si 3000,- kontant når jeg passerer? Regner med det blir på søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntfinn Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 hei! søndag 10/7 eller 17/7? orkdal ligger ca 30 minutter fra trondheim, men jeg kan sikkert møte deg på E6'n siden du skal kjøre langt nokk fra før.,., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjoern Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Søndag 17/7. Vet ikke helt når jeg passerer, men google maps sier det er 14 timer å kjøre, så blir ikke så veldig sent på søndag. Om du kan PM'e meg et telefonnummer kan vi jo avtale når det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå