markusmd Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Hei : ) Skal i disse dager gå til innkjøp av ny cd-spiller i min E39. Har for å være helt ærlig null peiling, hehe ;p Lurer med dette på om det er mye jobb å bytte ut BMW business cd med en ny spiller? Har mest lyst til å gå for en 2-din multimedispiller, men disse er veldig dyre, i tillegg har jeg sett at det lønner seg med en monteringsramme for å få det hele til å se fint ut. Dette vil da koste en god del for en student uten så altfor mye å rutte med. Vil det være bedre å gå for en helt enkel cd-spiller? I såfall, er det mye jobb å skifte til en ny en i tillegg til å få det til å se fint ut? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 vil anbefale deg og gå for dynavin. sikket muligheter for og kjøpe en brukt gunstig nå som android har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusmd Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Koster vel flesk? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 kjøpe min dynavin herfra.. la inn bud på 600 dollars + frakt. Slapp unna momsen da han skrev ned kjøpe summen til under 200 kr. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E39- ... ioQ5fVideo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå