moen92 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Nydelig 318 touring selges eller byttes: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29433114 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Nydelig 318 touring selges eller byttes:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29433114 har en 320ia viss du er interesert i det?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Kan bytte mot en 92-modell Mercedes W124 230TE med bare 236.000 på telleren, det er veldig lite for disse bilene. Lite rust, bare på de vanlige stedene (forskjermer) og litt overflate på noen paneler, ingenting alvorlig. Starter og går som bare det, utrolig komfortabel bil. Automat selvfølgelig Mulig et lite mellomlegg fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen92 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 spruddel: Takk for tilbudet, men hadde ikke tenkt meg stasjonsvogn nå molid: Litt mer informasjon hadde vært fint,, årsmodell, rust, farge, km osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Ok, den er grei Innmari kjekt med stasjonsvogn noen ganger, plass til 190x110 cm madrass baki Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 fargen er atlantisblå=) eu ok i høsten som var er litt rust men det meste er overflaterust så nylig er kommet men er ikke mye,untatt i hjørnet på førerdøren er det litt mye på innsiden av døren,hjulbuer bak er det ingenting 17" aez felger står på den nå. skiftet mye før eu godkjenning har vell kviteringer på det meste=) og nylig skiftet radiator og termostat og venter i posten nytt termostathus så det og blir skiftet motor og girkasse sviver så det skal og ingen ulyder=) simmonsanlegget får og fram den fine sekserlyden:) km er 250 men står 270 på spedometret,men har skiftet siden det forrige tok kveld. nå er det blitt barn i huset så er kjekt med større bil og det må jo bli bmw=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 er chippet og glemte jeg og skrive:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen92 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Er ikke på utkikk etter rustprosjekt, så takker nei til den også! Pris er justert ned litt på annonsen, og er selvsagt diskuterbar! Kom med bytteforslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Kan få bytte i Coupe'n min Ligger til salgs/bytte her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen92 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Må legge til at jeg ved et eventuelt bytte, selvsagt kan legge ved noen kroner om bilen tilsier det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå