Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ønsker å kjøpe en m50b20 eller b25 motor til e34 som er i "bra" stand,som kan gå noen km til.

Helts kansje b25 får b20 er litt slapt.

men alt av interesse.

MVH

r_tranoe

Skrevet

Jeg har en m50b20 vanos motor ('93) stående på palle. Komplett med ledningsnett og motorstyring :) God stand!

Skrevet

Har en m50b20 som er i god stand, men står uten bunnpanne siden jeg måtte bruke den på min egen bil, denne kan du komme og hente for 2 lapper motor er i god stand, km 206342 for og være kurrekt, kan også få med rediator som er et halvt år gammel, trenger og bli kvitt det, siden jeg ikke har lagringsplass til den.

Ring meg på 45297582 hvis du e interesert, er sjeldent på bimmers.

Skrevet
  BMWE30I skrev:
Har en m50b20 som er i god stand, men står uten bunnpanne siden jeg måtte bruke den på min egen bil, denne kan du komme og hente for 2 lapper motor er i god stand, km 206342 for og være kurrekt, kan også få med rediator som er et halvt år gammel, trenger og bli kvitt det, siden jeg ikke har lagringsplass til den.

Ring meg på 45297582 hvis du e interesert, er sjeldent på bimmers.

er dette en vanos motor`??

Skrevet

Har en m50b20 non-vanos motor. Ca 100tusen km. Kommer fra 92mod e34, gått 95tusen km, så satt over i e36 (byttet bunnpanne,oljesil+motorfester), stått i e36'n ca 1 år. Kan vurdere salg av den da større motor skal inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...