Richie85 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Har et sett med originale E46 faceliftlykter i xenon til sedan og touring. Lyktene ble kjøpt da planen med bilen var å bygge om til facelift, det ble handlet båt i stedet, så planene er lagt på hylla så lenge. Selges komplett med pærer og tennere. Lyktene er hele og pene, bilder kommer. Bud over 5000kr Pm eller ta kontakt på 47855764 - svarer også sms.
Richie85 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Kommer helt an på budet du kommer med, har sett noen av budene du har kommet med før i andre annonser.. heh
Gjest Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Ja, men budene blir som regel altid godtatt, da jeg byr det det faktisk er verdt! Dette budet jeg gir nå er for en kamerat som ikke har noen bruker her på bimmers, han kan gi max 3000,- send meg en pm om det er av intr. så kan jeg vidreformidle kontakt.
Richie85 Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 Blir nok for lite dessverre..må nok opp litt. Da kan jeg heller la dem bli lagret litt og heller gjennomføre prosjektet ved en senere anledning
Richie85 Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 tja.. gir denne en dytt opp hadde helt glemt dem bort i garasjen.. ny pris, 4000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå