jojr Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 På utstyrslisten står det at bilen er levert med servotronic, men da burde det vel vårt noe ledninger koblet til et sted? Har en 2 pols kontakt/ledning som kommer ut fra hjulbue på venstre side som henger å slenger, kan dette være noe til servotronic. Hvor skal den eventuelt.
baremats91 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 om du ser nede ved tannstanga, der ratt akslingen går inn. så skal det være en slags føler på den akslingen rett over koblinga mellom tannstang og aksling
jojr Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Ok Takk skal du ha, da får jeg se om det er noe der, men det kan jo hende tidligere eiere har byttet tannstag
baremats91 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 nå er jeg litt usikker på om den føleren satt på tannstanga eller på akselen, mener systemet er slik at den føleren justerer trykket fra servopumpa
jojr Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Men er det en 2 pol kabel som skal på eventuelt?
baremats91 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 litt usikker når jeg aldri har sett noe særlig på det, men er vell en 2 eller 3 pol regner jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå