jojr Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Bilen er levert med Xenon orginalt, men nå sitter det uorginale xenon lykter på bilen, regner med jeg må ha orginallamper for å få den godkjent, men vil halogenlamper kunne plugges rett in eller må det gjøres om mye på det elektriske. Bilen er en E39 touring 97 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Var plug and play på min 97 touring ved omvendt konvertering av hva du har tenkt til og gjøre, så vil påstå at det funker dersom de uorginale lampene dine ikke har krevd inngrep i de orginale kontaktene. Anyway.. Er ikke disse urorginale lampene dine av skikkelig jalla kvalitet, så ser jeg ingen grunn til at dem ikke skal kunne brukes/gjennomgå en eu kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Tror nok de er litt ukurante, de sa noe om blinklysene og at det skulle være selvjusterende viewtopic.php?f=14&t=193594 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Ville vist bilen med disse uansett jeg, men stemmer at dem må ha el justering da det er xenon ja, men blir det oppdaget på eu tro? Min er som sagt ikke orginalt xenon, og har da ikke selvjusterende opplegg, men gikk gjennom uten feil den. PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Ja fikk anmerkning på EU desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Har du halogen med samme sokkel som xenon så burde det gå greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå