torbfer Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Hei, Får ikke lys i speedometeret i min bmw e34 ? Alt fungerer bare at de ikke er lys i instrumentene ? Noen så har peiling på ka dette er? noen som har opplevd de samme? Takker får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerBjarne Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Jeg mistet instrument lysene og da var det sikringen som hadde røket. Fungerer begge kjørelysene bak? Ellers kan du jo bytte lyspærene i instrument panelet og se om det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Det enkleste er egentlig å kjøpe inn en hodelykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Jeg mistet instrument lysene og da var det sikringen som hadde røket. Fungerer begge kjørelysene bak? Ellers kan du jo bytte lyspærene i instrument panelet og se om det fungerer. Nei bare eina kjørelyse bak Ja men de blei plutselig svart alt så syns de virke rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Det enkleste er egentlig å kjøpe inn en hodelykt joda takk får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerBjarne Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Om du bare har ett kjørelys bak er det sikringen som ha gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Om du bare har ett kjørelys bak er det sikringen som ha gått. Ja har bare ett kjørelys, sikkringen ryker heile tiden så må verr noe gale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerBjarne Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg fikset dette ved å koble ut lyset som er koblet til solskjermen på passasjersiden. Da sluttet sikringen å ryke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg fikset dette ved å koble ut lyset som er koblet til solskjermen på passasjersiden. Da sluttet sikringen å ryke. Takk for tips men fant de ut ganske fort. + å - låg inni kvarandre til baklykta uten isolasjon rundt ledningen. Så de har fungert etter eg fikset de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå