Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter med 3 stk bluetooth dongler som skal selges. med denne enheten kan man koble seg opp mot bilen (hvem som hellst bil med obd diagnosekontakt ) med hvem som hellst mobiltelefon med android. man kan ovevåke fra motortemp til avanserte grafer og turbotrykk osv..

programmet laster man gratis ned på android market på telefonen og dette er gratis, skal du ha feilmld-kode leser i tillegg så kan man laste ned dette og for 25 kr og man kan lese av og slette feilkoder. kan det blir noe særlig enklere enn dette?

skjekk ut videoen.

finn gjerne videoer av testing på enheten på din bil på youtube for å forsikkre deg om at den fungerer for det er ingen garanti på denne etter kjøp , men den er ny.

som sagt, jeg har 3 stk enheter fordelt på bimmers.no og saabturboclub.net .

førstemann til møllla budrunden holdes i ca en uke

høystbydende over 400 kr. BUD ER BINDENDE !

bud taes helst på PM da dette er mest ryddig så blir det lettere å holde styr på budene.

Skrevet
hva heter app`en som du bruker?

appen heter "torque" anbefaler å kjøpe fullversjonen da denne har veldig mye mer og by på.

har forøvrig en dongle igjen !

Skrevet

appen heter "torque" anbefaler å kjøpe fullversjonen da denne har veldig mye mer og by på.

for dere med iphone så heter programmet "revv" (dette har jeg ikke personlig testet)

har forøvrig en dongle igjen ! (OBD 2 )

jeg er også fleksibel i forhold til å møtes rundt på rommerike / oslo området ved et salg.

for å nevne litt mer om enheten. dette er noe av det den infoen den sender over på mobilen.

• Leser diagnostiske feilkoder, både generisk og produsent-spesifikke, og vise deres betydning (over 3000 generiske koden definisjoner i databasen).

• sletter feilkoder, og slå av MIL ("Check Engine" light)

• Viser gjeldende sensor data, inkludert:

• Motor RPM

• Beregnet Load Verdi

• kjølevæsketemperatur

• Drivstoff System Status

• Vehicle Speed

• Short Term Fuel Trim

• Long Term Fuel Trim

• Intake Manifold Pressure

• Timing Advance

• Intake Air Temperature

• Luftmengde

• Absolutt Throttle Position

• Oksygen sensor spenninger / tilknyttede kortsiktige drivstoff trims

• Drivstoff System status

• Fuel Pressure

• Mange andre ..

og foresten.. dette er hva andre i norge selger de for ..

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=20667004

Skrevet
Fungerer denne på e39?

Hva er budet på nå?

sålenge det er obd 2 kontakt på bilen din så skal den gå. Skal nå ha 800 for den men om noen kommer med et raskt bud og bestemmer seg fort så kan jeg gå ned litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...