Olemm Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Hei, hører så mye rart om olje og hva olje skal jeg bruke osv.. Jeg vil ha en rimlig med samtidig bra olje. halvsyntetisk eller helsyntetisk ? jeg kjøpte 10/40 bilxtra olje til 199,- pr 5L. er det 6.5L olje så skal på motoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 www.castrol.no Nede på venstreside finner du smøretabell. Skriv inn reg.nr, og du får frem oljetype, mengde etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olemm Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 MÅ jeg ha Castrol ? =/ har kjøpt 10L med Bilxtra .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 må ikke ha castrol nei.. jeg har bare dårlig erfaring med castrol og att motorer høres ut som flipperspill.. så jeg kjøre rpå agip.. men olja til bilxtra er nok mer en god nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 BMW anbefaler vel til en hvis grad Castrol, men det gjør nok ikke noe skade å fylle en annen type. Jeg bytta til Castrol da jeg kjøpte den siste E30`n. Den slutta å tikke etter oljebytte....... Har alltid kjørt Mobil eller Castrol på alt av biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olemm Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 ok, takk for alle svar =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå