Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vil ha meg hengerfeste på min nyinnkjøpte e39 touring 98mod.

Ligger det kabler opptrekt som det bare er og koble seg inn på eller må alt legges opp på nytt. eventuelt hvor ligger hurtigkontakten.

cjhh6xg9fajjjitez6f8.jpg

Skrevet

kablene ligger ikke klar. Må strekke fra bak fangeren å fram til grunnmodul bak høyre sparkepanel på passasjersiden foran. Helt grei jobb om du har litt peiling:)

Skrevet

Man må ikke.. Kan bruke strømtyver på lysabak. Det som er gjort på min..

Men hvis man strekker det fram dit, blir koblet som orginalt da?

Skrevet

Mulig det kan kobles på lysene bak, men orginalt går det fra grunnmodulen..

Skrevet

Mulig det kan kobles på lysene bak, men orginalt går det fra grunnmodulen..

Det kan kobles bak. Det er gjort på min:p men vet du hvordan det kobles forran? Skal bytte til avtagbart på min, og liker egentlig ikke strømtyver og sånn.. Sp hvis det er grei skuring å koble seg på forran på en ordentlig måte gjør jeg heller det

Skrevet

Få et bmw verksted til å skrive ut innstallasjons malen til akkurat din bil.. mener det skal være 3 forskjellige måter å koble dette opp på..

Skrevet

Tror en havner i trøbbel om en bruker strømtyver på disse. Jeg fikk ivertfall besjed når jeg monterte min att lykke til mange kommer med bilen på henger etter og ha prøvd selv.

Følger ett helt ledningsnett og egen Modulbox på min som jeg monterte for mangen år siden ( da kostet dette 11 tusen hos merkeforhandler )

Men ser att det står en enklere versjon i sønnen sin der en kobler seg rett på lyktene via doble orginal kontakter og bruker dette som styring av en egen modul som tar strøm med egen ledning fra batteri.

Alt dette følger sikker hengerfeste når en kjøper vil jeg tro.

Hilsen

Terje

Skrevet

Jeg kjøpte brukt originalt avtagbart. Der fulgte det med ledningsnett som ble koplet inn på baklysene, med egen relèboks. Deretter var det bare å ta ut hovedstrøm og jord ved batteriet.

Betalte 2500,- for krok og ledningsnett på høggern.

Monterte på 3,5 time.

Det eneste man må være obs på, er at man må lage et relativt stort hull bak fangeren. Der putter man inn original muffe for å tette. Så det er greit å ha noe lakk for å beskytte mot rust etter at man har boret hull.

Det er stanset en sirkel i karosseriet, der hullet skal lages. Så det er bortimot umulig å ta feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...