Olaisen Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Skiftet hele bagasjelokket på min BMW E46 318i 98 modell til et som er uten rust og bulker. Måtte kutte kabelen til bagasjelokket og sette sammen igjen med kabelsko. Alle lys fungerer, men blir ikke kvitt varsellampen i dashbordet. Kan dette komme av at skiltlysene på den nye bakluken er LED istede for vanlige glødelamper som jeg hadde tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STian:) Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Ja, det kan godt hende. Leste på en nettbutikk som selger led-lys osv til f.eks bmw, at E46 var særlig ømfintlige mtp led i skiltlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Varsellampen forsvinner så snart jeg setter bilen i bevegelse. Men har nok tro på at det er LED lysene som forbruker for lite strøm og gir feilsignal. Men den forsvinner etter 5 sekunders kjøring da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå