markusb Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Har tittet på å kjøpe tåkelys til min gamle E30, og har sett på de på Schmiedmann.no - der koster de 1675,- per side, og jeg som har vært et år i førstegangstjeneste og skal starte på studier synes dette ble i overkant dyrt.. Samme var er å finne på nettbutikken til koed, og der koster settet med to lykter 1347,-! hver lykt koster koster altså 1025 blanke norske kroner mindre! Er ikke det sykt? Eller finnes det en logisk forklaring som jeg har oversett?? Bør være en sinnsykt god grunn til å kjøpe fra schmiedmann for at jeg skal legge over 2000 kr ekstra på bordet ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Orginalt hos Schmiedmann, og uorginalt hos koed går jeg ut ifra? Disse leverandørene ligger som regel meeget jevnt på alle varer, så høres rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Vet det er originalt det som er på schmiedmann, på koed står det ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Tror ikke de pre-facelift lyktene skal være så dyre, så egentlig er prisen på schmiedmann urimelig om de er orginale også. Har du sjekket GS? Bruker du delenr på de orginale på Schmiedmann, så får du opp de du refererer til på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Prisen for lyktene med riktig delenummer koster 1829,- per stk på GS! Får det ikke til å funke med delenummer på koed.. Edit: delenr V.S.: 63171374893 og H.S.: 63171374894 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Fikk delenummer til å virke på Koed - da kom det opp en annen lykt, men pris ble ikke mer enn 673,75 NOK.. er lange steg opp til 1675,- og 1829,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Jeg vet schmiedmann benytter orginalt delenr på alternativ vare, så det er mulig koed gjør det på noen ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 viewtopic.php?f=1&t=195516 Les litt på den tråden her da det handler om det samme. Personlig ville jeg gått for koed da de er billigere, kjappere og bedre service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå