Oysteinh Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Har en M50B20 med Vanos hvor ventilene er gåen på. Får ikke kompresjon. Er en e34 520i 24v touring MED Vanos;) Så tenkte og sette i en M50B25. Hva må byttes ? Passer manuell kassa ifra b20 på b25 ? Hvis det er eller har stått automat kasse på den andre motoren, hva må byttes da ? Kan da evt plukke deler ifra gamle motoren om dette passer ? Hvordan er det med m50 motorene ifra e36 å sette i min e34 ? Mangler motor, ta kontakt om du har. b20 er også av intresse. Laget tråd på "Ønskes kjøpt".
kbpE30 Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Hvis du finner en motor b25 fra e34 trenger du lmm og ecu fra samme motor. hvis den er fra automat må du bytte svinghjul. hvis den er fra e36: må du ha bunnpanna fra e34 og lednings nett og motor fester. Manuell kassa er den samme. tror jeg håper dette var til hjelp
Oysteinh Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Hvis du finner en motor b25 fra e34 trenger du lmm og ecu fra samme motor.hvis den er fra automat må du bytte svinghjul. hvis den er fra e36: må du ha bunnpanna fra e34 og lednings nett og motor fester. Manuell kassa er den samme. tror jeg håper dette var til hjelp Passer da svinghjulet ifra b20 på b25 ? Bunnpanna kan jeg bare flytte over ifra gamle også om ny motoren er ifra e36?
bjornar-a Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 om du kjøper motor fra e36 kan du bruke de delene fra gamlemotoren din ja. tror du kan bruke ledningsnettet du har på gamlemotoren men må ha m50b25 hjerne..
kbpE30 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 om du kjøper motor fra e36 kan du bruke de delene fra gamlemotoren din ja. tror du kan bruke ledningsnettet du har på gamlemotoren men må ha m50b25 hjerne.. Lediingsnettet er motsatt vei..dvs ecu er på venstre side (e36) mens høyre på e34..klart det går å bruke e36 på e34 men blir jo bare rot i motor rommet .. hvis du ikke bygger det om da
bjornar-a Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 når du står forran bilen da eller ? ECU ligger jo jømt inne i sitt eget rom bak batteriet på 4 syk og i samme rommet på 6syl bare at det ikke er batteri der.. høyre side av bilen.. sitter på høyre side på e34 og?
kbpE30 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 når du står forran bilen da eller ? ECU ligger jo jømt inne i sitt eget rom bak batteriet på 4 syk og i samme rommet på 6syl bare at det ikke er batteri der.. høyre side av bilen.. sitter på høyre side på e34 og? OK E34 ecu sitter på samme side som hanskrommet ( hvert fall på e34 touring uten AC)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå