Arban Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Har nå til dags dato en 8 knappers ombord... Har liggende en 18 knappers... Den som er ombord nå er ikke mulig å se temperatur på, men fant likevel en temp føler på høgre sida framme.. så lurer da på om alt er opplagt orginalt i M3? Og om det er mye som skal til for å få sette inn en 18 knappers?
baremats91 Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 du må se på utstyrslista på bilen din, om det står "enlarged harness" eller noe slikt, da skal det ligge klart kabler tror jeg
Kjexx Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 du må se på utstyrslista på bilen din, om det står "enlarged harness" eller noe slikt, da skal det ligge klart kabler tror jeg Hvor i all verden finner jeg denne utstyrslista?
baremats91 Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 søk på reg nr på gs sin nettside, der får du opp utstyrslista på bilen din
Arban Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Mulig jeg er både svaksynt og blind, men det tyder på at jeg ikke finner noen utstyrsliste på verken GS nettbuttikken eller GS sin side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå