Gå til innhold

E32 730i 1993 vurderes solgt!


SendreB
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Vurderer å selge bilen min da jeg syns den blir litt i største laget med tanke på motor og drivstoff-forbruk. Siden jeg er student/går på skole så blir det en ganske dyr bil å ha for meg iforhold til inntekter. Bilen har fungert utmerket bra for meg så lenge jeg har hatt den, og aldri noe tull med den når jeg har kjørt den. Eneste problemene som er nå til dags, er høyre bakrute, den vil ikke opp igjen. Den har fungert litt nå og litt da, men nå vil den ikke opp igjen. (mest sannsynlig dårlig kontakt ett sted, men siden jeg ikke har tid og mye peiling så vil jeg ikke begynne å demontere døra for å se på det). Det er også ett problem som har oppstått når det gjelder strømmen på bilen. Det er noe som stjeler strøm, som gjør at den må startes på gir, evnt. startkabler da den har stått noen dager. Men når jeg har kjørt den i ett par timer, så starter den på vanlig måte helt til den har fått stått en dag eller to. Har fått en til å se på det, og han var ganske sikker på at det var noe ledningsfeil/koblingsfeil bak cd-spilleren. Men for en med litt peiling på bmw, så burde dette være en enkel sak å fikse!

Bilen er ikke strøken, men ikke noe store skader, og faktisk meget fin i lakken. Noe rust begynner å komme bak ved hjulbuene, men ikke noe farlig. det ene glasset på tåkelyset er sprekt, men fungerer. I baklyktene er det satt inn led, noe som gjør at det ser mye bedre ut en orginalt(syns jeg iallefall). Bilen er helt orginal utvendig/deler, altså ikke noe styling, og fremstår som meget fin med tanke på alderen. Ikke noe problem å få denne strøken igjen!