Alec Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Hei folkens, er nødt til å høre med folk her om hva de tror om at en BMW E39 M5 blir hele 87.000.- kr billigere ved alternativ fortolling enn ved ordinær engangsavgift..., høres fantastiskt ut for meg da jeg er på jakt etter en. Har lagt inn korrekt info på alle punkter hos tollvesenets egen pc med priser fra eurotax og da ble forskjellen altså 87.000.- mindre ved alternativ fortolling. Gikk så bort til infoskranken og snakket med en toller der, han sa han IKKE kunne love noenting og at det var forbudt for tollerne og komme bort for å se på resultatet på pc`n... MEN, han sa også at sluttsummen som kom opp hvis all info var korrekt lagt inn skulle stemme, aller mest sannsynlig... For meg er 87.000.- myyye penger å skulle "gamble" med og det er KUN ved alternativ fortolling at sluttprisen på en pen M5 blir noe rundt det i Norge på skilt. Info jeg la inn fra tollvesenet var (fåes kun hos de): nypris: 1350.000.- beregnet.km.st 240.000 pris eurotax: 258.000.- M5 gått: 114000 km Alt: 199000kr Ord: 287000kr Håper noen kan fortelle om det er verdt sjansen eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå