Adrian_540 Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Jeg lurer på om det er mulig å lage et slags sytem på bimmers noe lunde samme opplegg som ebay har, der man kan gi gode eller dårlige feedback på forskjellige brukere så man har bittelitt å gå etter når det gjelder å stole på medlemmer her! Jeg å kanskje mange andre har før forhåndsbetalt for en vare man gjerne aldri ser til eller den kommer frem i en helt annen tilstand enn man har blitt forklart.. dette gjelder selvfølgelig begge veier der jeg også har sendt ting i oppkrav å folk velger å ikke hente det så man må betale for returfrakt i tillegg. Jeg mener hvertfall at hvis man kan gi brukerene feedback osv for salg å kjøp som er gjort så kan man lese at tidligere salgs å kjøp har gått helt fint hos hver å en bruker, eller dårlig.. Bare et forslag! MVH Adrian
stiva Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Se denne tråden: viewtopic.php?f=14&t=23447&start=0&hilit=selgere
joachim sørlie Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Er som sagt den tråden, så kan du søke på navnet til brukern og da skummer du helt til du finner navnet på den tråden og ser om det er negativt eller positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå