oysrell Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 holder på å bytte til supersprint grenrør og bakpotte. Skulle passe rett på original kat. men det gjør da ikke det. så kom vel bare frem til å drite i kat`en. Er der noen plass jeg får kjøpt ferdig lage til rør? eller er det best å kjøpe rør og lage til selv?
KalMar Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=ny ... anker_4546 www5445 og www5446 noe slikt du tenker? sto ikke noe om hvilken motor du hadde.. Edit: så nå at det sto 325. men da skal disse rørene passe. du trenger mellompotte, bakpotte og grenrør + festeer og div så har du eksosen ferdig
oysrell Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Supersprint grenrør er på plass, fra kat ogbak er på plass. Så er bare selve katalysatoren igjen:/ så prøvde å kappe røra som er på kat. Men originalt er jo de røra mindre enn supersprint 50mm, så det gikk ikke. Og passet heller ikke overens med plassering. Så stresser litt, skulle egentlig flytte i morra, må bare få bilen kjørbar;)
oysrell Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Altså, jeg har rør helt ned fra manifold og ned ut av motor rom og til det flater ut. Ca 30 cm mellom mitt grenrør ende og til katalysatoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå