DieselVegard Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Da skjedde det som ikke skulle skje. Gravid dame.... Er redd for at Z3en må gå til fordel for noe med tre seter mer. Jeg vet at det å skrive vurderes solgt er litt useriøst, men jeg verken vil eller må selge. Jeg bare bør Her er den forrige annonsen, bilen har hatt en skikkelig service etter jeg kjøpte den, nye dekk mm. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... Id=1868330 Jeg lette lenge før jeg fant denne. Før jeg kjøpte den hadde jeg med meg en BMW-mekaniker som så over bilen både over og under. Vi konkluderte begge med at bilen er i MEGET bra stand. Prisen er 200.000,- Kan bytte i 1-serie DA med penger imellom. Kan også være interessert i E61DAT med penger i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUSTEVOLL Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Bytte i båt`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå