Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet
bump

har noen 19" som sto på min 530I sport og ein 530IA Touring men dekk må nye pga var dårlig hjulstilling på bilen min. er eit bakdekk som er knallbra men hjelper lite.

akmg0jj7znpgiwjre6jz.jpg

l3zy69s1w4ggb71046ft.jpg

70ej9jz7tnw76bhynihp.jpg

pfc3wu39m2mau6pki38x.jpg

16mqw9r5kegehqqfvrpe.jpg

Skrevet

Hva med disse? ny for 2mnd siden...selges pga klarlakken har løsnet, produksjonsfeil.

Er ikke skjeve eller noe sånt, selges pga skal gifte meg og da skal jeg ha strøkne felger :D (latterlig) :P

3k, kan følge med noen dekk som er litt for smale :P

wvanh9fg1mxbacnly57d.jpg

5qo7se8v0ntkg3p7orn7.jpg

tbsteep8xeq9thocqtqr.jpg

Skrevet
bump

har noen 19" som sto på min 530I sport og ein 530IA Touring men dekk må nye pga var dårlig hjulstilling på bilen min. er eit bakdekk som er knallbra men hjelper lite.

akmg0jj7znpgiwjre6jz.jpg

l3zy69s1w4ggb71046ft.jpg

70ej9jz7tnw76bhynihp.jpg

pfc3wu39m2mau6pki38x.jpg

16mqw9r5kegehqqfvrpe.jpg

Hvor mye skal du ha ?

Å hilken dimmisjon?

ET?

Skrevet
bump

akmg0jj7znpgiwjre6jz.jpg

l3zy69s1w4ggb71046ft.jpg

70ej9jz7tnw76bhynihp.jpg

pfc3wu39m2mau6pki38x.jpg

16mqw9r5kegehqqfvrpe.jpg

Hvor mye skal du ha ?

Å hilken dimmisjon?

ET?

tenkte 5000kr 265/35 R19 bak og 235/35 fremme ET då spør du godt, vet bere den passer E39 og E34 bra

Skrevet

Ja den er grei men må vite bredden på felgene i " ?

har sjøl 10" breie felger og de bli får brett på min bil med min senk...

Skrevet

eg kan få sjekket det i dag:)!, tror dei ikkje e så stor, dei breieste er bak, og den grønne som den sto på var senket, men skal få sjekket idag når eg komme hjem!:)

Skrevet
eg kan få sjekket det i dag:)!, tror dei ikkje e så stor, dei breieste er bak, og den grønne som den sto på var senket, men skal få sjekket idag når eg komme hjem!:)

hehe er bak dei tar borti ser du ..

Men ja sjekk de du :D

Skrevet

kor mye er bilen din senket? fekk ein til å sjekke bak felgene og var 9,5 sa han men eg hadde min senket 35 mm bak og 40 fremme og tok ikkje anni når eg var sjåfør i helgene.

og dekk bak er 265/35 r 19

Skrevet

kor mye er bilen din senket? fekk ein til å sjekke bak felgene og var 9,5 sa han men eg hadde min senket 35 mm bak og 40 fremme og tok ikkje anni når eg var sjåfør i helgene.

og dekk bak er 265/35 r 19

Senket 60 bak .... er veldig skeptisk til de.. Hadde sjøl 10" å de blei alt får svært...

Skrevet

Senket 60 bak .... er veldig skeptisk til de.. Hadde sjøl 10" å de blei alt får svært...

ja, forstår det neimen vist du er intrisert i dei og lite å gjøre på ein dag så e da ikkje lange veien fra haugesund til Øygarden, om du vil ta turen og prøva dei på bak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...