skogsland Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Har en e30 316 so jeg har bytta intrument hus i, for å få speedometer, men jævelskapen vil ikke lyse. Er snakk om disse lyspærene som skal lyse opp målerne osv. Har bytta dem osv men vil fortsatt ikke funke =/ Noen som har peil?
hanskr Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 sikker på att den brytaren til venstre for ratte der du kan regulere lys styrken ikke er skudd av ?
skogsland Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Alt annet i instrument huset funker. Hele bilen er total ribba for tiden så er litt vanskelig å få sjekka andre ting. sjekka også sikringa og brytern gikk fram og tilbake i all frustrasjon når jeg satt den inn.
kbpE30 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 På e30 min 320 vell og merke.. så var det en diode/motstand bak venstre høytaler nede ved foten.. sitter i en liten svart kapsel...prøv den
skogsland Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 ok. men nå funker ikke varmeapparatet heller så kan sikkert være noe med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå