SST Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Noen som vet om et bra og fornuftig priset verksted i området Strömstad som er gode på BMW? En kompis tenkte å nytte sjansen når han först var over grensen. Takker for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Du kan dra til uddevalla;) vet at mange her på bimmers har tatt servicer der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 www.auto7h.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 anbefales, selvom de kanskje er litt dyrere enn mange andre steder i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Takk for tips, folkens! Skal viderebringe BTW, noen som vet ca. hvor langt det er fra Strömstad til Uddevalla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Fra Oslo er det ca 2,5 time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Disse ville jeg brukt! http://www.autowax.bmw.se/se/autowax/sv/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Takk for tips, folkens! Skal viderebringe BTW, noen som vet ca. hvor langt det er fra Strömstad til Uddevalla? Har hus i grebbestad.. og når jeg kjører fra Grebbestad og til Uddevalla, så bruker jeg +/- 40 min! Kommer helt ann på høyrefoten så klart Så fra strømstad vil du bruke ca 1 time da, kanskje litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå