AronG Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Skal selge ein e34 eg har stående, men vurderer å heller selge den i deler. Derfor ligg eg ut motor og turbo-oppsettet, vil selge det før eg hugger bilen. Det som følger med er: - Motor - Schrick innsugskam/org innsugskam eksos - Turbo - Intercooler - Trykkrør - Org innsug - Bosch 465-dyser - Sard justerbar BTR - Ledningnett med chipa hjerne - FekZen chip - A-dekk grenrør - Tial 38mm waste-gate - Overhalt topp i 2009 - ARP bolter topp - M20 svinghjul - M20 starter - Sinter clutch med sachs trykkplate - Bavarian Autosport performance coils - Hallman boost controller - 3" eksos med 2stk magnaflow-potter - Prosport oljetemp, oljetrykk og ladetrykk-målere Bud over 15.000, må hentes. Kan også ta innbytte i ein eller anna m50 motor, helst b25. Holder til ved Lindås, 1 time nord for Bergen.
Jimxd Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Å hvorfor selger du den i deler å ikke bare bruker den selv? Bilder? Å Km stand på motor ?
AronG Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Ser eg glømte å skrive at chip'en som står i hjernen er litt feil programert, så den gir for masse bensin mellom 3-4000rpm, altså før ladetrykket kommer. Så den drukner med mindre man er veldig snill på gassen og får lurt den opp på 4000rpm når den begynner å lade, har ein først klart det er det berre å trakke flatt og det tar av KM er eg usikker på, men den bruker ikkje vann eller olje. Er litt mindre komp på syl 1, der var det 8 i komp. Syl 2, 3, 4, 5, 6 hadde 11 i komp. Er noken bilder her viewtopic.php?f=11&t=167892 Kjører drifting, så trenger penger. Er derfor eg selger den, har hiace som bruksbil og..
Jimxd Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Hmmm, ok, mye NM / HK er det i den cirka tror du da?
AronG Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Her er fra dyno'en Og her er fra sist gang eg testa han. http://www.youtube.com/watch?v=-pXPR--FO9g
hardrocxsludge Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Skal selge ein e34 eg har stående, men vurderer å heller selge den i deler. Derfor ligg eg ut motor og turbo-oppsettet, vil selge det før eg hugger bilen.Det som følger med er: - Motor - Schrick innsugskam/org innsugskam eksos - Turbo - Intercooler - Trykkrør - Org innsug - Bosch 465-dyser - Sard justerbar BTR - Ledningnett med chipa hjerne - FekZen chip - A-dekk grenrør - Tial 38mm waste-gate - Overhalt topp i 2009 - ARP bolter topp - Bavarian Autosport performance coils - Hallman boost controller - 3" eksos med 2stk magnaflow-potter - Prosport oljetemp, oljetrykk og ladetrykk-målere Bud over 15.000, må hentes. Kan også ta innbytte i ein eller anna m50 motor, helst b25. Holder til ved Lindås, 1 time nord for Bergen. Heisann, hvor mye for motor hvis du får innbytte i en b25 ? Sitter på en del goddeler, gått 204 fra 5 serie men bygd om til 3 serie for ikke alt for lenge siden ! Går veldig pent
AronG Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 Heisann, hvor mye for motor hvis du får innbytte i en b25 ?Sitter på en del goddeler, gått 204 fra 5 serie men bygd om til 3 serie for ikke alt for lenge siden ! Går veldig pent PM sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå