Gå til innhold

Skal lakkere felgene. Noen tips til farger? e60

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnet skader i klarlakken på mine GS Concave ser jeg meg nødt til å lakkere dem.

I forbindelse med dette undrer jeg på om jeg kan få et personlig preg på felgene, og ikke bare legge ny klarlakk over. Nå har jeg sett flere og flere med samme felg, og vil gjerne skille meg litt ut.

Er dette en felgtype som kan bli pulverlakkert i en annen farge og se bra ut? Lysegrønn og andre knæsjfarger tror jeg ikke blir aktuellt.

Men er det andre farger som vil kunne funke?

Hva om felgene ble lakkert i samme farge som bilen (titansølv 354)?

cskihw8ddb5qkf13d4w0.jpg

Skrevet

når du først skal lakkere så anbefaler jeg pulverlakkering ;) men da blir det vanskeligere å få nøyaktig samme farge som bilen, da kan du evt lakke de sølv med 80% glans, eller svart, enten matt eller 70-80% glans :)

Skrevet

Personlig synes jeg du ikke burde gjøre noe med dem, da jeg synes de var fete som de er!;)

Samme farge som bilen hadde jo kanskje vært noe.

Svarte felger er jo et alternativ, men vet ikke om det hadde sett bra ut på denne bilen. Ser man jo egentlig ikke ordentlig før de sitter på!

Vet ikke om det hadde sett bra ut, men kanskje svart der det sølv, og sølv der det er svart?

Skrevet

Må innrømme at jeg liker felgene meget godt som de er, men så var det da problemet med alle andre med samme type felg som nå ruller rundt:(

Kom akkurat på en sinnsyk fet farge jeg så på en e90 som stod parkert utenfor ESS i Aremark. Den var svenskeid og hadde ca 700hk:)

Fargen på den var hvit perlemor med tydelig preg av grønt og rosa som skiftet avhengig av vinkel. Så utrolig vakkert ut. Lurer på om dette kunne sett ok ut på min bil. Titansølv har jo et snev av babyrosa i seg og mulig dette kunne blitt en god match.

Skrevet

vis jeg var deg så ville jeg prøvd ut plasti dip

du bare tar av felga, vasker dem godt, og sprayer på noen lag, tror du trengte 3 bokser for 4felg, og de koster mellom 120-140kr per stykk. da kan du bare prøve ut svart, billig alternativt som kan se helt rått ut:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...