bmw320da Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 hei noen som vet om d er mulighet til å få plass til en dobbeldin forran girstanga viss man flytter opp kjørecomputer?? og er ledningene lange nokk?? på fårhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uvdøling Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 det skal nok gå med litt modifisering. ledningene til stero'n er lange nok, men de fra kjørekomputeren er kanskje litt korte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 WWW.mybimmer.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berg2 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Har fundert litt på akurat det samme, har ikke gidda tatt fram bingoradioen min enda å skjekka bak der, men jeg tenkte å flytte ned viftestyringa som han rett her oppe har gjort. men noen som vet om det er stag eller bare vaiere/ledninger som går til di gode gamle justeringshjula? hadde vært greit å vite så jeg slipper skjekke selv, passe lei hele bilen no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Vil vel få problemener med å få inn en dobbel din i en e36. Viften og rørgangen er jo veldig i veien bak varmepaneler... Men få inn en skjerm slik som barca linker til er ingen pro. Inn på digital ac panel er det kun ledninger så skal gå fint an å flytte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berg2 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Ja har jo å sett det, men er klar over at det blir litt arbeid å fixe det. men alle finner svar på youtube om det går eller ikke uten for mye arbeid ligger flere videoer om dobbel din i E 36, men denne har samme viftestyringa som jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå