Limbo Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Hei. Skulle gå gjennom alle sikringer i dag fordi varmen i sete på pasasjersiden virker ikke , men nok om det. Etter at jeg gikk igjennom alle sikringene, så skulle jeg kjøre en tur, og da startet ikke bilen? Den kinner og alt virker som normalt bortsett fra at temperaturmåleren viser at bilen er glovarm (den er ikke det) og at bilen bare kinner, men starter ikke. Håper på kjappe svar, trenger bilen min
kenmyh Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Kan være for mye bensin i motoren, har hatt det problemet selv på min e36 320i. Jeg har flooda motoren et par ganger med bensin, et hærk å få start på.. Er det injection? og hvilken 320 er det?
Limbo Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Det er en e46 320. Men er ganske sikker på at problemet har noe med sikrings skiftet og gjøre
kenmyh Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Da ville jeg gått over alle sikringene en gang til, og sjekka at alt stemte der Kan hende du har satt en feil e.l. Det enkle er ofte det beste, hehe
Limbo Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Stikker ut og kontrollsjekker det nå Takk for kjapt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå