Djwik Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 er ute etter hele å fine dørpaneler til min 535i vil helst ha i helskinn for likt som det jeg har er nok veldig vanskelig å få tak i de jeg har er forsåvidt hele men den stoff delen i midten har løsna å plata bak er knekt så det ser ikke ut er evt intresert i bare delen i midten vil helst slippe å kjøpe komplett intrør må evt skifte ut instrument panelet også da turtellern er gåen også er jeg intrsert i orginal skinn girkule 5 trins manuell da jeg har sånn bilxtra kule også er jeg intresert i bbs kapsler/senterkopper til vinterhjula mine hvis det er noen som har dette liggende så send meg en mail på djwik@hotmail.com gjerne med bilde eller sett in et innlegg her.
beianmotorsport Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 jeg har et instrument. 530 kommer det ifra..
Djwik Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 er det manuell eller automatbil instrumentet er fra?? evt hva skal du ha for det?
Morty999 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 tror jeg har ett par slike til felga.. mange trenger du ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå