Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

I dag kjøpte jeg bil! Kjøpte en BMW 525i sedan, 1992 mod med 192hk, eneste "uheldige" er at det er autolat. Er min første bil, og blir 18 / får lappen 7. aprill 2012. Så generelt veldig bra ut, men litt rust her og der, + en ripe, men den kan mest sannsynligvis poleres bort. Problem: På begge sidene er det mye rust, som bør fikses før det blir alvorlig. Dette må skjæres vekk og sveises på. Har deler til det liggende, men verken jeg eller far er erfaren med denne typen sveising, så lurte litt på om hvor mye verksteder (helst rundt trondheim) tar for dette? Gjelder vel et område på ca. 10cmx1,5m vil jeg tro.

Snakka litt med selger om det, og han visste om en som kunne gjøre det, men det kom til å ende opp på rundt 10,000 kr. Skulle gjerne prøvd å funnet noe litt billigere, men hvis det blir vanskelig gjør jeg det selvfølgelig for å redde denne skjønnheten av en bil!

Takker for svar; og OBS!: Ganske ny med bil og forum, så beklager hvis noe er uklart, bare si fra så kan jeg prøve å forklare noe som ev. er uklart!

(Bilder kan legges ut når jeg får bilen til heimen! :) )

Skrevet

Du må nok regne med å betale rundt 10 000 for denne jobben.

om du stikker rundt å hører med folk som kan "ta betalt kontant" kan du nok få det litt billigere.

skal få gjort en del rustsveising på min + lakkering. kommer til å havne på rundt 15,000 "kontant", men regner ikke med å få finishen 110% for den prisen.

lykke til.

Skrevet
Du må nok regne med å betale rundt 10 000 for denne jobben.

om du stikker rundt å hører med folk som kan "ta betalt kontant" kan du nok få det litt billigere.

skal få gjort en del rustsveising på min + lakkering. kommer til å havne på rundt 15,000 "kontant", men regner ikke med å få finishen 110% for den prisen.

lykke til.

Hmmm, skjønner... Må vel få lakkert etter hvert selv og. Takker for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...