Mortenh Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Heisann! Har ei Scorpion DTM bakpotte til e30 liggende og har nettopp kjøpt meg e36. Til tross for at den potta er harry til tusen og bråker som et uvær lufter jeg tanken/muligheten å sette den på e36'n. Er lite kyndig selv og fant ikke stort på google men leser både at dette skal være kompatibelt og at det ikke er det. Finner, tilsynelatende, samme bakpotte til e36 på scorpion sine hjemmesider, men spørs om det er noe forskjell der hvor de skal smækkes sammen! Noen som vet sikkert her?
Mortenh Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 bump! Det må da være noen her som vet om det er forskjell på eksosen på e30 og e36?
Mortenh Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Naturligvis. Det kommer jeg til å gjøre også om ingen har et konkret svar å komme med. Men det ville naturligvis vært å foretrekke! ;o)
bjornar-a Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 hvis du må prøve det selv så må du også komme med en tilbakemelding her ;-)sikkert noen andre som lurer eller har begynt og lure nå
Gravstein Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 En kompis sin e30 går med komplett e36 eksos uten problemer.
Mortenh Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Det skal jeg gjøre, bjornar-a. Nå kommer jeg nok til å glemme dette så hvis de som lurer ikke hører noe mer om det får de bumpe tråden så jeg får mailpåminnelse! Men Gravstein - komplett? For jeg har kun bakpotten vettu. Spørs om jeg prøver dette i helgen så får vi se! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå