robinss Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Jeg har et lite bagatell problem med min e39. Når jeg gir gass, så lager bilen en slags irriterende pipelyd som øker dess høgere turtall den er, å når bilen girer ned så minker lyden seg. Noen som har innspill på hva som kan være galt?
mudbug Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Jeg har et lite bagatell problem med min e39. Når jeg gir gass, så lager bilen en slags irriterende pipelyd som øker dess høgere turtall den er, å når bilen girer ned så minker lyden seg. Noen som har innspill på hva som kan være galt? Du sjekker om du har hull på gummibelgen som kan lage lyd ved gasspådrag, spesiell ved throttle ventil.
robinss Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Nei, de kommer fra motorrommet. mudbug- takk for innspill, ska skjekke de imårgå
robinss Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Det er bensin. Jeg og min far skjekket dette. Lyden kommer ret foran motorrommet, altså bak radiator vifta viss ikke jeg tar helt feil. Ett eller anna lager som har gått. Det kom ikke fra gummibelgen, den var helt fin.
baremats91 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 gasspjellet ditt, eller den disaventilen som sitter oppå innsuget på venstre side, disse pleier å lage en høyfrekvent pipelyd, hvertfall disaventilen
Richie85 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Sjekk reimhjul.. kan være et lager som begynner å gå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå