codex Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 høres bra ut bremseskiver er ikke allverdens kostnad, i forhold til hvor deiligt det er med nye bremser vs gamle Vi forventer selvfølgelig en tråd her med bilder og liknende
vingebil411 Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Gratulerer med en glimrende bil da, regner med at det dukker opp bilder når bilen er på gårdsplassen tusen takk! bilder kommer ja
Larsemann82 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 E39 er skikkelig fine biler! Kjøper du skiver hos eks Koed, koster det ikke all verden.
vingebil411 Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Har eit spørsmål til gjelder Omregistrerings Avgift. Den må eg betale, må eg betale den på biltilsynet, eller kan eg få den som regning i posten? tnx
torgeir1 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 skift uluftninga på veivhusvent. dei bruker å tette se og da går d til helvete. har hatt flere biler innom jobben der d har sjedd.. turbo havari først, derretter ras... koster veldi lite og er gjort på under en halvtime. ring gs eller koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå