oygab Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Hei Jeg skal kjøpe meg en X5 og trenger hengerfeste. Men utvalget blir kraftig begrenset om jeg kun skal se på dem med hengerfeste. Vet at det går an å kjøpe hengerfeste til X5 på nettet for ca 7000,-, men er det sånn at ALLE X5'er har opplegg for hengerfeste slik at det lett kan ettermonteres?
mbruer Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Har ikke "alle" disse avtagbart da? Hvilke modell er det du ser på?
oygab Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Trodde ikke alle hadde det, tar jeg feil?
mbruer Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Trodde ikke alle hadde det, tar jeg feil? Du vet ikke? Har du sett på noen biler a? Aldri sett de uten avtagbart. Du får sjekke ut noen biler du vil ha først å se da vettu:)
oygab Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Har kjøpt en nå. Det er ikke avtagbart hengerfeste på den. Men det skal visst la seg montere. Noen som vet hva som trengs av deler til dette og hvor jeg får kjøpt det. Evt noen tips til hvem som kan montere dette billig?
mbruer Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Trenger hengerfestet og kabelpakke. GS har alt sånt. De monterte nok også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå