Bimmer327tic Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Hei. Ble litt dårlig med tid i går til og få gjort noe, så jeg får prøve etter jobb i dag. Skal se om jeg får til en film med telefon. Har ikke videokamera. Ja alt du trenger for og få denne opp og gå følger med, og alt passer rett i bilen din.
bustadmo Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Hva slags girkassefeste følger det med siden det passer rett i bilen? og man må vel flytte litt på torpedoveggen???
Kjakan Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 trenger ikkje å flytte på torpedoveggen nei.. Som selger skriver så følger alt med for å passe rett nedi ein e30.. Er nokk ein vanlig girkassetravers da kassene er like som i e30 om ej ikkje tar feil..
Bimmer327tic Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Som han over her sier så trenger man ikke og flytte torpedovegg. Girkasse festet passer på min m3 så da regner jeg med det passer alle e30. Det eneste som må flyttes på er travers, men det følger med alu spacere til dette. Altså bolt-on med andre ord. Den er ikke solgt. Grunnet mye og gjøre for tiden så har det ikke blitt tid til film/bilder og komp. Test, men det kommer ganske snart. Oppdaterer så fort jeg får gjort dette.
Bimmer327tic Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Ligger ett par bilder av motor i denne tråden viewtopic.php?f=38&t=197036 og liten filmsnutt her Skulle ta komptest i dag, men måleren jeg hadde var selvfølgeli 2-3 cm for kort til og komme ned til plugghullet. Skal se om jeg finner en rørstump på jobben slik at jeg får forlenget den litt, så komptest kommer
Bimmer327tic Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Har angst for vippene i m20, så den står jeg over.
Bjørn Kjetil Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hvis det blir mye jobb med og få komp test kunne du jo bare tatt et papir over oljepåfyllingslokket eller noe sånt og filmet. Får hvertfall et lite intrykk da
Petter_m3E36 Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 har e30 med turbo,2,7 turbo bygget av ppf og rustfri bil som er lakket under.om du er int å bytte likt,,bil mot bil så skrik ut.
Bimmer327tic Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Som han over her skriver så er motoren solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå