Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Ble litt dårlig med tid i går til og få gjort noe, så jeg får prøve etter jobb i dag.

Skal se om jeg får til en film med telefon. Har ikke videokamera.

Ja alt du trenger for og få denne opp og gå følger med, og alt passer rett i bilen din.

Skrevet

trenger ikkje å flytte på torpedoveggen nei.. Som selger skriver så følger alt med for å passe rett nedi ein e30..

Er nokk ein vanlig girkassetravers da kassene er like som i e30 om ej ikkje tar feil..

Skrevet

Som han over her sier så trenger man ikke og flytte torpedovegg. Girkasse festet passer på min m3 så da regner jeg med det passer alle e30.

Det eneste som må flyttes på er travers, men det følger med alu spacere til dette. Altså bolt-on med andre ord.

Den er ikke solgt.

Grunnet mye og gjøre for tiden så har det ikke blitt tid til film/bilder og komp. Test, men det kommer ganske snart. Oppdaterer så fort jeg får gjort dette.

Skrevet

Ligger ett par bilder av motor i denne tråden viewtopic.php?f=38&t=197036 og liten filmsnutt her

Skulle ta komptest i dag, men måleren jeg hadde var selvfølgeli 2-3 cm for kort til og komme ned til plugghullet. Skal se om jeg finner en rørstump på jobben slik at jeg får forlenget den litt, så komptest kommer :D

Skrevet

Hvis det blir mye jobb med og få komp test kunne du jo bare tatt et papir over oljepåfyllingslokket eller noe sånt og filmet. Får hvertfall et lite intrykk da :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...