Marius92 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Jeg har nå bestemt oss for å style bilen min. Dette kommer til å bli et lang tids prosjekt. Alt kommer som etter hva jeg har råd til (er lærling) Tanken er først og fremst å gjøre bilen strøken. Akkurat nå henger potta løst helt på slutten. Venter på nye deler nå. Jeg skal starte med å bytte ut slitte deler og sette inn nye deler som: Dempere – Skal bytte til senkesett *Lys – Det ene lyset er helt nytt mens det andre slitt. Skal ha Angels eyes (Sorte) *Nytt Eksosanlegg. *Tåkelys. Bytte ut interiør med skinn. Nye dekk og felger. 18’’ Nye bumpers. Rutene skal sotes Bakrute spoiler * Basser * Nye eksos oppheng * Nytt baksete med armlene *Vaske motorrom Bytte ut orginal anlegget med Pioneer Siden fargen er vinrød tenkte jeg at jeg skulle prøve å kombinere dette med svart. om bilen ikke blir fin i lakken etter jeg har polert den skal jeg pusse den ned og lakkere den i samme fargen igjen. Motorrom skal vaskes skinnende rent. Jeg skal bytte ut hele anlegget til pioneer (Har cd spiller og forsterker nå, Bassen kommer om ca 2 uker.) Siden jeg bruker ipod til å spille av musikk skal jeg ha en holder som skal stå ved siden av cd spilleren. Kommer til å legge ut en del bilder av prosjektet hele veien. Men som sakt er dette en langtids prosjekt Så det kommer ikke til å skje så mye om gangen. Kom veldig gjerne med tips og råd. Her er noen bilder:
Marius92 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Nå har jeg vert i Sverige. Kjøpte meg en bass Det hjalp på prisen når jeg ble venn med sønnen til han som eier sjappa Fikk også byttet sete ryggen bak slik at jeg har armlene + at jeg får bedre lyd fra bassen gjennom der. Jeg fikset også eksos opphenget bak. Så ikke den henger og slenger.. Opphenget på slutten hadde ryket! Bilder kommer i morgen/ i dag
Marius92 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 Jeg glemte kamera når vi instalerte men er ganske fornøyd med hvordan det ble. Det var et helve**e å bytte eksos opphenget bak. Men nå ser det bedre ut
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Dette blir bra Marius Felger og senk neste nå!
Marius92 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 Ja! Blir soting i starten av august. Skal skaffe det gratis for en kompis så da får jeg angeleyes av han gratis Så det blir knall
Marius92 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 Her er et bilde av hvordan bilen kommer til å se ut når den er ferdig.
Marius92 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Nå har jeg fått Nye lykter, Side blinkers, Tåkelys og bremser. Satt på de nye lyktene i går. Men blinklysene som fulgte med i pakka passet ikke. Så det ble egentlig veldig stygt... Men det får holde til jeg får byttet dem. Har også satt på nytt eksosanlegg. Bilde kommer senere i helgen. Her er bilde av lyktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå