Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestemt oss for å style bilen min.

jnekteqgs6putwihszra.jpg

Dette kommer til å bli et lang tids prosjekt. Alt kommer som etter hva jeg har råd til (er lærling) Tanken er først og fremst å gjøre bilen strøken. Akkurat nå henger potta løst helt på slutten. Venter på nye deler nå. Jeg skal starte med å bytte ut slitte deler og sette inn nye deler som:

Dempere – Skal bytte til senkesett

*Lys – Det ene lyset er helt nytt mens det andre slitt. Skal ha Angels eyes (Sorte)

*Nytt Eksosanlegg.

*Tåkelys.

Bytte ut interiør med skinn.

Nye dekk og felger. 18’’

Nye bumpers.

Rutene skal sotes

Bakrute spoiler

* Basser

* Nye eksos oppheng

* Nytt baksete med armlene

*Vaske motorrom

Bytte ut orginal anlegget med Pioneer

Siden fargen er vinrød tenkte jeg at jeg skulle prøve å kombinere dette med svart.

om bilen ikke blir fin i lakken etter jeg har polert den skal jeg pusse den ned og lakkere den i samme fargen igjen. Motorrom skal vaskes skinnende rent.

Jeg skal bytte ut hele anlegget til pioneer (Har cd spiller og forsterker nå, Bassen kommer om ca 2 uker.)

Siden jeg bruker ipod til å spille av musikk skal jeg ha en holder som skal stå ved siden av cd spilleren.

Kommer til å legge ut en del bilder av prosjektet hele veien. Men som sakt er dette en langtids prosjekt Så det kommer ikke til å skje så mye om gangen.

Kom veldig gjerne med tips og råd.

Her er noen bilder:

vyrl7v5lgzh1rtgnfwh9.jpg

g590f27ohxcdtzr5p4pj.jpg

6ytp1wpwz5ks0vk5yuyn.jpg

Skrevet

Nå har jeg vert i Sverige. Kjøpte meg en bass :) Det hjalp på prisen når jeg ble venn med sønnen til han som eier sjappa :D Fikk også byttet sete ryggen bak slik at jeg har armlene + at jeg får bedre lyd fra bassen gjennom der. Jeg fikset også eksos opphenget bak. Så ikke den henger og slenger.. Opphenget på slutten hadde ryket! Bilder kommer i morgen/ i dag :)

Skrevet

Jeg glemte kamera når vi instalerte men er ganske fornøyd med hvordan det ble. Det var et helve**e å bytte eksos opphenget bak. Men nå ser det bedre ut :)

j2dvtopl1ssgbjtyq37y.jpg

in96uhur6ymuhc5ur3ns.jpg

0upnbmkvdrc4ji29faot.jpg

• 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Nå har jeg fått Nye lykter, Side blinkers, Tåkelys og bremser.

Satt på de nye lyktene i går. Men blinklysene som fulgte med i pakka passet ikke. Så det ble egentlig veldig stygt...

Men det får holde til jeg får byttet dem.

Har også satt på nytt eksosanlegg.

Bilde kommer senere i helgen.

Her er bilde av lyktene

jnnw0niaozhbolk31kom.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...