quanto Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 motor selges med girkasse.. funker helt fint kan prøves i bil inntil et par dager da den skal ut... ca km stand er 150000 .. ikke noe ulyd fra vanos men lurer på om vanos filtteret er tett? m3 bunnpanne å s50 grenrør følger også med.... kom med bud
Lamek Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Hvor i verden holder du til? sendte en pakke til deg i forrige uke tror jeg, men er endel pakker som blir sent så det er ikke så lett å huske alle adressene:-p
quanto Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Jo kjøpte et ratt av deg... Holder til i arendal. Kan fraktes østover til fredag da jeg skal til strømstad å hentd meg ny motor
Lamek Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Stemmer det.. blir litt for langt unna.. fornøyd med rattet da? lykke til med salg av motor:-)
deepfreezegear Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 mye mangler for å kunne hive den rett i e36 min å starte opp?
quanto Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Hmm.. Er jo komplett motor å gir så vil vel tro at hvis du har motorfester så mangler det vel ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå