Andyhova Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Hey, jeg søker noen som har en hjerne(styringsenhet til tenninga) Er en Bmw 320i, 1994 model Må være til m50 motor, og være siemens 5WK9 002 1 703 808
Xplode Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Du er lettere for folk hvis du gir litt mere info på hva du trenger, delenr, eventuelt bil den trengs til og årsmodell.
Kjexx Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Den der er det ikke så mange av tror jeg.. Ta deg en tur på bil skrotene rundt om, men de er nok dyrere der i forhold til her. Ser det er noen e36 delebiler på finn. Kan jo hende du er heldig å finner en med siemens hjerne..
Andyhova Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Den der er det ikke så mange av tror jeg.. Ta deg en tur på bil skrotene rundt om, men de er nok dyrere der i forhold til her. Ser det er noen e36 delebiler på finn. Kan jo hende du er heldig å finner en med siemens hjerne.. heh, har merka at dem er ganske sjeldne :/ har vært på ganske mange bilhoggere å spørt. Men ingen har den : ( skal ta meg en tur til sverige til uka, se om noe der kanskje har det : )
Kjexx Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Men ring på de som ligger på torget på finn. Det er ikke sikkert de vet at siemens hjerne er skjelden vare..
Andyhova Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Men ring på de som ligger på torget på finn. Det er ikke sikkert de vet at siemens hjerne er skjelden vare.. ok takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå